Friday, December 31, 2010

Aku inginkan diriku 

yang sentiasa ghairah bertasbih

mengadu rindu padaNya

mengasihiNya sepenuh jiwa dan raga

mencintaiNya sekuat hati




 
Aku impikan diriku 

yang sentiasa mengalirkan air mata 

Akibat rindunya aku kepada penciptaku





Aku impikan diriku

yang hatinya sentiasa begetar

Apabila nama tuhanku disebut 

Jantungku berdegup kencang

Bila disebut azabnya

Tetapi tenang semula 

Bila dicerita kasih sayangnya yg Maha Luas


 

Aku impikan diriku 

yang setiap detik mengingatiNya
akan nikmatnya yang tidak terhingga 

kerana aku tiada apa2
Dialah yang maha pemberi


Aku impikan diriku 

Yang sentiasa bertawakal padaNya 

Yang maha Mengetahui apa yang terbaik buatku 

Maha suci dari yang menzalimiku

Kerana Dia Penciptaku 

yang penuh dengan kecintaan kepada makhluknya 



No comments:

Post a Comment