Tuesday, November 29, 2011

silent is better

29/11/2011 10.02pm
Dalam kepanasan matahari terik terasa hati ini sayu mengenangkan sesuatu..
Sesuatu yang sudah aku jangkakan..
Adat bersahabat..
Kejap ada dan kejap x de..
kate orang lumrah hidup..
skt ati dan terasa hati ini apabila di perlakukan seperti itu..
bila diam kate kte merajuk..
untuk pengetahuan, diam aku bkn bermakna aku merajuk tp hendak kamu berfikir..
pepatah ada menyatakan "MELAYU MUDAH LUPA" ia amat sesuai di sini..
Manusia memg mudah lupa..
aku diam kerana aku x nak besarkan hal kck...
aku x ksh pon..mane2 pon same jer..
tp aku memg sdh ble kwn sndri x penah nak menjaga perasaan kita..
aku bnyk mkn hati..
tp bila aku diam org slh ertikan..
org x kan faham perasaan kita..
Dalam perjalanan hatiku menangis, dan berbisik, mengapa mereka MUDAH LUPA,
Dalam sem ni aku dah kne 2 kali termasuk ni..
Aku tetap berdiam, menangis dlm diam..
Aku cuba berfikir positive,but dlm positive itu juga kadang kala ade juga yg negative..
But aku still nak pk positif walaupon aku terpaksa bersedih..
biarkan mereka...biarkan mereka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAAF?? memg susah untuk dilafazkan...ego...biarlah...
INGAT ALLAH SAYANG......ALLAH SENTIASA BERSAMA ORANG YANG BENAR..

No comments:

Post a Comment