Saturday, July 30, 2011

assalamualaikum...
firstly,nak bg tau la yer...spe2 yg terbukak blog ni hope xyah la ckp pape..lau korang nak kate blog ni bkn tempat tuk luah perasaan yg ntah pape, 2 korg punye pasal..n abaikan blog ni n x yah bace..blog ni jer tempat aku meluah perasaan yg org lain x kan paham tntg kehidupan aku..

aku x tau perasaan aku skrg ni..tiap mlm aku nangis.blek keje ade jer yg menyakitkan ati..tp ape daya aku..nak mengadu kat org lain, org lain pon ade mslh mereka sendri..aku rse mcm dah xnak duk umah ni lg dah..umah sendiri dah mcm tumpang rumah org jer...sejak blek cuti sem ni, blh d kira aku mkn kat umah..lau x d sbbkan abah aku xnak blek dah...aku sbnrnye dah xtahan lg nak bersabar ngan keadaan cam ni..ape yg harus aku lakukan?? sampai ble lg aku nak terseksa cam ni...aku x kacau hidup ko,ko xyah la kacau hidup aku..susah sgt ker??agaknye memg susah kot lau ati dah busuk..xblh nak tgk org sng..ko msk dlm kuarge ni pon dah menyusahkan ktorg...


pelik...
npe tiap kali aku ngn abah ko nak sebok..ngintai2...ingat aku x nampak ar...ble abah nak anta aku p ko pon menyibuk..pehal??dpn abah ko pandai la belakon...belakon kat dunia xdpt ape ar...aku pon x heran..layan...


aku rse hidup aku ni x de pape...kadang2 aku jeles tgk org lain..blh share masalah ngn family, kua sme2, mkn sme2 gelak2,cter..tp aku hanya mampu kecapi dlm mimpi...

APA YANG AKU NAK SEKARANG ADALAH  KO JANGAN GANGGU HIDUP AKU LAGI...
KO XDE APE2 KAITAN NGN AKU...N KO X BG AKU MAKAN..SO JANGAN GANGGU HIDUP AKU..AKU X PENAH SUSAH KAN KO, KO JGN NAK SUSAH KAN HIDUP AKU...

aku x penah benci org sampai tahap ni...tp ngan pagai sial ko 2 yg wat aku benci ko buat selama-lamanya...aku x halalkan ape yg ko amek, n mkn smapai mati...aku x kan maafkan...

~~SORRY~~

No comments:

Post a Comment