Monday, July 25, 2011

xtau maluuuu~!!!!!!!!!

org asing dlm rumah?? itulah yg aku nak luahkan...dasar orang x sedar diri..dah tua 2 ingat2 lah mati...jgn asyik nak mencuri jer..barang yg cume bpe sen pown die nak amek..ni kan pula brg yg berharga..pantang terletak mesti lesap..baru2 ni kamera aku..aku terleka sekejap, tgk2 kamera aku dah x de...sktnye la ati aku...bkn murah aku bli 2..RM500...aku gne duit aku sndri tnpa pertolongan sesapa..dekat rumah senang2 jer amek...yg peliknye aku letak charger kat tempat lain pon blh ilang skali..pelik2...dah sah2 org dalam umah ni gak...lau nak pape 2 p la cari sendiri..ni keje pon malas...kat umah tau nye membesokan badan yg dah cam badak..aku pon x paham ar manusia jenis ape cam ni...aNAK ngan MAk sama jer...menyusahkan orang x abes2..

aku x tau nak mengadu kat sapa...abah??hrmm aku pon xtau abah tau ke x sal sume ni...masalah2....

No comments:

Post a Comment